انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸ ب.ظ

خانه‌ی هادس

سلام بچه ها


گفتم بیام یه اطلاعیه بدم بهتون. خانه‌ ی هیدیز یا هادس یا حالا هر چی، سایت طرفداران فانتزی داره ترجمه‌ اش می کنه!


والا من نمی‌ دونم اینا که انقدر بلدن چرا نمی رن توی جلد سوم کمک کنن که اون زودتر تموم بشه بعد همگی بیان روی جلد سوم.


کلا ما ایرانی ها نمی تونیم جمعی کار کنیم نه؟ یه ذره از فصل یک رو خوندم واقعا داغون بود. یه ویرایش درست و حسابی لازم داشت که هم با ترجمه جلدای قبلی یکی بشه هم اسما درست بشه. خود فیلی که داره ترجمه می کنه جلدای قبلی رو خونده ولی تعجب می کنم چرا اسما رو داره بد می ترجمه.


بهر حال دستش درد نکنه ولی بهتر بود اول جلد سه تموم میشد. اینطوری جلد چهار هم طرفدارای بیشتری داشت :دی


فعلا بچه ها! :دی

  • نشان آتنا

نظرات  (۸)

سلام ببخشید من نتونستم جلد سوم قهرمانان المپ از اون سایتی فرمودید پیدا کنم
اگه می شه لطف کنید آدرس اون صفحه ای که توش لینک دانلود از اون سایت هست برامون بزارین
خیلی ممنون
پاسخ:
سلام

اینم لینک: نشان آتنا

توی بردشون هم بزرگ کتاب رو زدن که وقتی کلیک بشه روش میره به صفحه‌ی بحث و دانلودش!


خیلی ممنون لطف کردین
پاسخ:
خواهش می‌ کنم
کتابه دیگه ای برایه دانلود تو این وبلاگ نمی زارین؟
پاسخ:
اگه منظورت ترجمه است نه. چیز دیگه‌ ای هم به ذهنم نمی‌ رسه.

فقط واسه این که همه بفهمن باید برن پایونیر لایف باز نگهش داشتم.
کیفیت ترجمه رو دیگه نمیدونم..ولی خدا خیرشون بده! منی که الان نشان اتنارو خوندمو خانه ی هیدیز زبون اصل هم پیدا نمیکنم الان بال در اوردم..
اره هیزلو گفته توی اسم فصل گفته هازل بعد نوشته لازل :)
هیف یه سایت کتابه دیگه هم از دست دادیم
سلام
من یک مترجم هستم
تا حالا داستان های زیادی رو ناشناخته ترجمه کرده ام.دوست هم ندارم با اسمم برده شود
من دیدم کتاب نشان آتنا در زندگی پیشتاز تا فصل 23 ترجمه شده است
من حاضرم بقیه ی فصول رو ترجمه کنم
اما فقط برای وبلاگ شما
اگر موافق هستید جواب دهید

پاسخ:
ایمیلی آیدی ای چیزی بدین

آقو من فانتزی فنزی متعصبم!
غیبتم نکنین زشته:دی
بله، قرار بود برم تو ویراستاری، اما قبل از هر گونه صحبتی پروژه ی دیگری به من متحوّل شد. خواستم بگم زیاد رو اسما گیر ندین. خودتون می شناسینشون خب، علی نمی شناسه:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی