انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ب.ظ

مکان جدید ترجمه نشان آتنا!

سلام


طی صحبتی که با ژوپیتر عزیز داشتم این طور برای من گفتن که:

 درود به طرفداران قهرمانان المپ
با تعطیلی این وبلاگ سایت زندگی پیشتاز قصد دنباله دادن این پروژه رو گرفتن
از تمام کسانی که در این پروژه کمک کردن و فصولی رو ترجمه کردن میخوام که دوباره اون فصول رو به ایمیل (Jupiterbnd@ymail.com) من بفرستن و یا در فروم زندگی پیشتاز بهم پ.خ بدن
و از تمام کسانی که میخوان در ترجمه ما رو یاری کنن میخوام حداکثر تا هفته ی دیه همه اعلام آمادگی کنند تا برنامه ی ترجمه چیده بشه
و ان شاء الله از اول مهر شروع به فصل دهی کنیم
PIONEER-LiIFE.IR


خب همین دیگه. کسایی که می‌ تونن برن کمک کنن.


خداحافظتون!

  • نشان آتنا

نظرات  (۱۸)

درود بر شما /براتون آرزوی موفقیت دارم :)
باز این خیلی خوبه مرسی
امیدوارم مشکلتون هم زودتر حل بشه
و برای اوناهم از این مشکلا پیش نیاد
بازم مرسی
مرسی لطف کردین
فقط لطفا بگید کلا این کتاب چند فصله
پاسخ:
فکر کنم ۵۲ فصل. اگه اشتباه نکرده باشم. 
  • احمد رضا دادخواه
  • مرسی.
    از اول مهر باید ترجمه هارو از سایت pioneer بگیریم؟

    پاسخ:
    بهتره برنامه دقیق رو از خودشون بپرسین. 
    ولی ای کاش خودتون یکاریش میکردین...حیف شد
     ممنون از زحماتتون
     خسته نباشید. بابت همه ی زحماتتون متشکرم. امیدوارم مشکلاتتون حل شه و مشکلی هم برای شما و همه آدمای دوست داشتنی ای که به رایگان زحمت می کشن و بدون مزد و چشمداشت برای آدما ی دیگه کار انجام می دن پیش نیاد .

    ممنون از زحمات خالصانتون .بای
    ممنون

    مرسی
  • علی محمدزاده

  • خواهش  می کنم 
    نمی شه یکاریش بکنید
    پاسخ:
    نه

    سایت پایونیر انشالا به زودی ترجمه‌شون رو می‌دن

    faghat omid varam ye karish bokonid.

    داداش شما که اخر نزدی
    پاسخ:
    چیو نزدم؟! مکانش توی پایونیر لایفه دیگه. از این واضح‌ تر برادر؟
    واقعا دمتون گرم
    موفق باشید
    پاسخ:
    مرسی
    مرسی از تلاشتون
    پاسخ:
    خواهش
    سلام، میگم فکر کنم آدرس سایته رو اشتباه تایپ کردین یه "I" اضافه است
    با این وضع کی تموم می شه؟؟؟ تا الآن فقط23 تاش ترجمه شده که به نظرم یکم کنده
    از کجا میتونم از فصل 3 به بعد رو دانلود کنم ؟؟؟؟؟
    من زامبی 6و7رو می خوام میشه تو صفه بزارین ........
    سلام من انگلیسیشو دارم بدم ترجمه میکنید بزارید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی