انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ

انتشار فصل 2

سلام

طبق قول و قرار؛ فصل 2 منتشر شد.

لینک دریافت.

و چون همگی در ارسال نظراتون رعایت کردین و برخورد خیلی خوبی داشتین، فصل 3 پنجشنبه قرار می گیره.

مرسی از همگی
  • نشان آتنا

نظرات  (۷۲)

دستتون درد نکنه.خیلی خوب بود. 
به نظرم کار آنابث خیلی غیرعادی بود!
lمرسی ممنون
واقعا ممنون خیلى زحمت کشیدید ! 
ایول مرسی.خسته هم نباشید:)))))
خیلی ممنون.ایشاالله همیشه تو کارات موفق باشی.نماز روزه های همه ی بچه ها قبول
  • احمد رضا دادخواه
  • خیلی ممنون دست شما درد نکنه. امید وارم سالم و سرزنده باشین.
    واقعا ممنون  دست شما درد نکنه
    سلام .. ممنون بخاطر فصل دوم :گل:

    ولی یه نکته .. طراح کاور بنده بودم که زیر طرح نوشتید احسان .. با ایمیل ( thirte13en@yahoo.com ) فرستادم براتون ..
    پاسخ:
    سلام.
    ببخشید اشتباه شده. اسمتون رو بگید
    اصلاح میشه

    مرسی
    خیییییییلی عزتون ممنونیم خیلی خیلی خیلی
    سلام دستتون درد نکنه می خواستم ببینم چطو می تونم توی ویراستاری کمک کنم
    ممنون خسته نباشید اما اگه میتونید چند فصل رو با هم بدید بهتره 
    ایول تا پنج شنبه دق میکنم
    سلام
    ممنون به خاطر ترجمه کتاب
    من الان تازه دانلودش کردم هنوز نخوندم اما از قدیم یادمون دادن اول تشکر کنیم بعد هدیه رو باز کنیم
    باز هم به خاطر اینکه کتاب رو ترجمه می کنید و می ذارید ممنون
    سلام
    ممنون
    خسته نباشید
  • آلیس کالن
  • من واقعا از طرف خودم بسیار تشکر میکنم و به خاطر این که این فصول رو بدون هیچ چشم داشتی برای دوستداران این مجموعه آماده می کنید بسیار ممنونم و تشکر میکنم.
  • علیرضا مومیوند
  • ممنون. 
    واقعا ممنونم از این زحمات بی اندازتون* من کتاب رو انگلیسی خوندم ولی فارسی خوندنش یه چیز دیگه است ...
    خسته نباشید ...
    امیدوارم با خوندن نظر های ما یکم خستگیتون در بره.
    کوچیک شما، علی هستم!
    مرسی یه دنیا !
    واییییییییییییییییییی
    باورم نمیشه به این زودی میتونم نشان آتنا رو بخونم
    واقن ممنونم 
    امیدوارم کنسل نشه و به همین سرعت فصل بدید
    اگه هازل رو هیزل بنویسید بهتره چون خواننده ها با هیزل بیشتر آشناهستند تا هازل
    ممنون خسته نباشید
    خیییییلی ممنون.افسانه ها که این پروژه رو کنسل کرد.چشم امیدمون اول به خدا و بعد به شماست
    دمتون گرم
    lمرسی ممنونخسته باشید
    خسته نباشید...
    دستتون درد نکنه
    خیلیییییییییییییی ممنون
    امیدوارم خیلی راهت و زود ترجمش کنید ماهم بخونیم حال کنیم
    mercccccccccccccc
    سلام 
    مرسی بابت ترجمه.من طاقت نیاوردم و بعد جلد 2 اینم خوندم!!
    خیلی قشنگه مخصوصا فصلای اولش

    درسته

    برای کاور هم من گفتم کاربری به اسم پرسی ساخته ولی من یکم سعی کردم جذاب ترش کنم

    البته شما همون قبلی رو زدید

    من با ایمیل خودم کاور جدید رو براتون فرستادم

    که همون کامل شده ی کاور دوستمون پرسیه

    به نام ایشون ثبت کنید

    موفق باشید

    پ.ن کاور جدیده رو یکم سعی کردم جالب ترش کنم

     

    ول

    درود
    دستتون درد نکنه.
    یه دنیا ,دو دنیا,سه چهارتا دنیا ممنون.
    امیدوارم سرعت ترجمه همینجوری عالی پیش بره!!!
    خسته نباشید.
    خیلی ممنون
    ba tashakor az shoma b khatere tarjome mikhastam bgam k agr b motarjem niaz darin man davtalabe in kar hastam.chon b nazaram tarjomash asun b nazar mirese.lotfan khabaram konid
    پاسخ:
    سلام
    بهتون ایمیل می زنیم

    مرسی
    اگه همینجوری پیش برید عالیه
    ممنون
    در برابر این زحمات سر تعظیم فرود میارم

    راستی فصل ها چند وقت یه بار قرار می گیره؟
    سلام دوست عزیز من تیکتابو تا آخراش خوندمو میتونم تو ترجمه کمک کنم اگر کمک خواستین هر چنتا فصل که گفتید من ترجمه میکنم. شماره فصل ها رو (XI مثلا) به ایمیلم بفرستید
    با تشکر
    دستتون درد نکنه  واقعا زحمت کشیدین
    سلام من خواستم به اطلاعتون برسونم که دارم فصل اول خانه ی هادس که تو نت پخش شده رو ترجمه میکنم.اگه خواستید تو وبلاگم قرار میدم به زودی.
    demigods.blogfa.com
    خیلی ممنون از زحماتتون اما ... یه سوال فنی برام پیش اومد !
    مگه نگفتید یک سوم کتاب ترجمه شده ؟
    چرا یهو همش رو روی سایت قرار نمیدین تا افراد راحت تر بتونن کتاب رو مطالعه کنند ؟
    این طوری که حدودا 3 روز بین هر فصل فاصله میوفته آدم یادش میره ... اگه میشه جواب بدین !
    البته همین که ترجمش می کنید خودش یه دنیاس ...

    بابت ترجمه ی خوبتان کمال تشکر را دارم
    man mikham b onvan motarjem hamkari konam age mishe
    پاسخ:
    سلام

    بهتون ایمیل می زنیم

    مرسی
    salam . dasteton dard nakone . vaghean mamnon ke be insorat fasl midid.  omidvaram ta akhar hamin jori pish bere.
    سلام
    مرسی از این که این کتاب رو دارید ترجمه می کنید
    راستی الان ساعت 1و 52 دقیقه صبح پنج شنبه است (البته شبه )اما از نظر فنی همون پنج شنبه است و ما منتظر فصل جدید هستیم
    به نظر من هم هازل رو هیزل بنویسید بهتره چون تو ترجمه کتاب پسر نپتون از این اسم استفاده کردن و خواننده ها بهش عادت دارن
    سلام مرسی امروز پنج شنبست ساعت چند میذارید؟؟؟؟؟؟
    صد ها هزار بار ممنون از شما عزیزان
    خیلی باحالین
    سلام خسته نباشید
    ببخشیدفصل سوم روکی میزارید؟از زحماتتون ممنونم

    سلام 

    چرا نظر قبلیم ثبت نشده 

    حالا چند نقد رو ترجمه 

    فصل یک به نظر من ایرادی نداشت و خیلی خوب بود 

    فصل دو چند تا ایراد کوچیک داشت 

    مثلا

    بعضی از انها دستشان را برای شمشیرهایشان تکان دادن ، اما آن شمشیر ها نبودند 

    این جوری بهتر بود 

    بعضی از آنها دشتشان را برای شمشیرهایشان بردند اما شمشیرهایشان  همراهشان نبودند 

    البته بهتر هم میشه نوشت 

    یا 

    من فقط به دوست پسرم مثل این حمله می کنم 

    نمی دونم چه جوری بهتره اما به این صورت اصلا خوب نیست منظورم اینه تو زبون فارسی این جمله برای این جا همخونی نداره 

    امیدوارم موفق و سربلند باشید 

    بازم از زحماتتون تشکر می کنم 

    و در آخر پنج شنبه است الان ساعت 3 و 45 دقیقه بعد از ظهر 

    لطفا فصل بعد رو زود بدید 

      سلام                                                                                             یه دنیا ممنون      
    خیلی خیلی ممنون
    مى تونم بپرسم که تا چه زمانى از روز پنج شنبه فصل ٣ رو مى گذرید ؟؟؟؟!!!!
  • مهدی رفیعی
  • اگه میشه بگید ساعت چند میاد امروزم پنجشنبه است
    سلام ببخشید امشب نمیذارین?
    سلام و خسته نباشید 
    لطفا زمان دقیق انتشار فصل ٣رو بگید
    مرسى
    پنجشنبه شد فصل بعد چی شد
    واقعاً ممنون! خیلی خوب بود! با توجه به این که میگید ویراست نکردید مترجما واقعاً زحمت خیلی زیادی کشیدن. آفرین! 
    سلام واقعا خسته نباشید این کتاب سخت تر از کتاب های دیگر پرسی جکسون بوده متن انگلیسیش مشکل بود ولی 4-5 کتاب قبلی نسبتا راحت بودش

    سلام ببحشید مثل اینکه دیروز پست ندادین میشه بگید کی میدین? ممنونم از

     ترجمه خوبتون.

    age qhol midid dasteton dard nakone vali sare qholetoon bemonid.
    moshkele pish miad midonam vali laqhal ye payami ye massage i bezarid
    dishab ta saatidar boodam ke bebinam faslgozashtid ya na 3 shab b
    ممنون

    ممنون دستتون درد نکنه
    in fasle 3  chi shod agha ma tahamolemo0n kameee kheyliii mamno0n vali babate zahamateto0n  
    ببخشید گفته بودین فصل سومش پنجشنبه میاد اما نیومد!اما به خاطر دو فصل اولش ممنون زحمت کشیدین.
    دوستان الان جمعه ساعت 6 عصره پس فصل 3 چی شد ؟
    وایییییییییییییییییییییییییییییییی
    خیلی ممنون که این کتاب رو دارید ترجمه میکنید 
    امیدوارم با سرعت پیش برید و موفق باشیذ
    فقط یه سوالی داشتم اینکه برنامه خاصی دارید مثلن هر فته یه فصل یا ... ؟؟؟
    سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون میشه اگه سرتون شلوغه لااقل اعلام کنید توی چند روز آینده فصل نمیاد؟آخه از دیروز تابه حال هی اومدم وبلاگتون رو چک کردم.بازم ممنون وقت میذارید کتاب رو ترجمه میکنید اگر کار ویراستار دارید می تونید روم حساب کنید .
    ببخشید میدونم توی این تاخیری که شده حتما دلیلی بوده و شما به عمد فصل رو دیرنگذاشتید،من از نظرات بقیه خبرندارم ولی امیدوارم اگه کسی توهینی کرد به دل نگیرید چون من و خیلی های دیگه از زحمتی که شما برای این کتاب میکشیدبسیار ممنون هستیم
    سلام!! بی صبرانه منتظر فصل 3 هستم که ببینم چی میشه؟؟
    واقعا دستتون درد نکنه . این داستان یکی از بهترین داستان های توی عمرم بوده. باز هم از شما تشکر میکنم.
    واقعا دستتون درد نکنه . این داستان یکی از بهترین داستان های توی عمرم بوده. باز هم از شما تشکر میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی