انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۵ ب.ظ

فصل پنجم

سلام


فصل پنجم


عیدتون هم مبارک!

  • نشان آتنا

نظرات  (۵۴)

هورا هورا

  • ست سورنوسون
  • سلام بابا کجا بودین دل نگرونتون شده بودیم
    سلام
    تشکر بابت این فصل
    دیگه داشتم فکر میکردم یادتون رفته این فصلو بذارید ! ولی ممنون بابت فصل
    عیدتون هم مبارک
    از زحماتتون ممنونم
    سلام ممنون برای فصل
    دست همگی درد نکنه
    مشتاقانه منتظر فصل های بعدی هستم
    سلام
    مرسی
    نمیشه زود به زود بدین؟ :-"
    دستون درد نکنه عید شمام مبارک :)
    مرسی عید شما هم مبارک...
    ولی چه قدر طول کشید !
    مگه نگفتید نیمه بیشتر کتاب ترجمه شده؟
    mamnon.
    چه عجب شما اومدید بعد دو هفته انتظار ما دست شمامرسی خیلی باحالید ممنون عیدتون هم مبارک 
    ممنون و سپاس فراوان
    وااااااااااااای ؛ ممنون ، خیلی منتظر بودم ، تقریبا هر روز وبو چک می کردم !!!!!!!!! لطفا یه کم سرعت گذاشتن فصول رو ببرین بالاتر ، قبل از اینکه اول مهر برسه !!!!!!!!!!!!!!!
    شما عالی هستین ، ممنوووووووووووووووووووووووون
    Finally !!! مررررررررررررررسی :-*
    واقعا ممنون.
    خداخیرتون بده.
    خواهش میکنم فصل بعدی رو زودتر بذارید.
  • احمد رضا دادخواه
  • سلام مرسی مطفا بگین فصل بعد کی میاد؟

    عاشقتونم
    خیلی خیلی ممنونم به خاطر فصل جدید!!!!!
    می خواستم بپرسم فصل 6 رو کی قرار میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا ممنون از زحماتتون !
    ممنون بسیار متشکر  ((((((((((((:
    عالی بود ممنون
    سلام عید شما هم مبارک
    به خاطر فصل جدید هم ممنون
    مؤید باشید

    خــــــــــــــــــــــــــــــیای ممنون دستون طلا
    حالا چون خیلی گرونه منم پولدار نیستم اب طلا
    ممنون
    تازه گرفتمش
    و همین الان خوندمش
    جالب بود
    خیلی مسائل رو نیمه مطرح کرده که امیدوارم در فصل های بعدی توضیح داده بشن
    بازم ممنون
    خیلی ممنون بابت ترجمه ی خوبتون
    بسیار عالی بود فصل بعدی را کی می گذارید؟
    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy merciiiiiiiiiii.......chera enghad tool keshid???bazam mamnoon
    ممنون به وبم سر بزن فصل شش اومد با نظر بهم بگو...
    سلام،بابت ترجمه ممنون،اما خیلی دیر فصل می دید
    salam.dastetoon dard nakone

    چرا انقدر دیر؟؟؟؟؟؟!؟؟!؟!؟!؟؟!!!!؟؟!؟؟!؟؟؟؟!!؟
    ولى بازم دمتون داغ مرسى
    ممنون از ترجمه خوبتون

    از کار خوبتون متشکرم خواهشا بقیه رو هم لذارید و تشکر میکنم از زحماتتون

    و اگر ذکر مبع داشته باشیم گذاشتن ابن کتاب آزاده؟

    دست شما درد نکنه

    خسته نباشید 

    سلام دستتون درد نکنه خیلی لطف کردین
    مشتاقانه منتظر فصل بعدی هستم
    بسیار عالی بود راستی فصل بعدی را کی می گذارید

    سلام ببخشید من اوضاع رو نمی دانم چجوری است ! اما روند ترجمه خیلی کند پیش میرود.چرا؟
    با تشکر
    ممنون
    فقصل بعدی رو کی میذارید؟
    میشه پی دی اف شو بذارید؟
    من نمی تونم باز کنم این فایلارو!
    مرسی
    ممنون بابت ترجمه و داستان.
    چه سوت و کوره اینجا
    گفتم الان بیام 20تا نظر دادن کمش
    خیلی خوب بود ممنون
    فقط فاصله بین انتشارشون کمی زیاده(البته من تعداد صفحات هر فصل به انگلیسی رو نمی دونم. فرضو بر 15 میگیرم)
    سلام مرسی بابت گذاشتن مطالب من الان این 5فصلو دان کرد منتظر فصل بعدی هستم!!!
    با تشکر از زحماتتون برای ترجمه
    میتونم بپرسم فصل ششم کی میاد
    خیلیییییییییییییییییییییییییی ممنون بابت ترجمه ها

    راستی فصل بعدی کی میاد؟
    مرسی بابت فصل 5ولی کاش یکم زودترآپ میکردی فصل6 رو کی میذاری؟
    با سلام خدمت مترجم عزیزمون اقای محمودی اول دمت گرم دوم  دستت درد نکنه سوم خیلی گلی ...
     که بدونه هیچ چشم داشتی کتابو ترجمه میکنی عوضش مام دعات میکنیم که اول خدا خیرت بده بعد تو تمامه مراحله زندگیت موفق باشی...
    آقا واقعا خسته نباشیدستت درد نکنه ;)
    سلام. لطفا فصل های بعدی رو هم بگذارید. مشتاقانه منتظریم

    فصل 6کی  می یاد؟

    فصل بعدی؟
    خرکی ممنون
    خیلی ممنون خسته نباشید
    سلام خیلی ممنون

    یه دنیا ممنون دیگه داشتم نا امید میشدم ها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی