انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ق.ظ

فصل چهارم

سلام


خب من دارم به این نتیجه میرسم که این دوست من میاد یه قول میده و میره بدون این که به منم حتی بگه :|


الان اومدم وبلاگ دیدم نوشته امشب فصل میزاره هرچی توی مسنجر بهش پیام دادم نبود که نبود... انگار بعد از اعلام گذاشتن فصل متواری میشه :)


باید پیگیری کنم ببینم قضیه چیه! و اینک اینجانب کارآگاه میشوم! باید تشویقم کنینا. گفته باشم.


دریافت فصل چهار


خوش و خرم و باحال باشید!

بای بای


+غر هم نزنین بچه‌ های خوب :پی

+ تأیید نظرات هم با دوستمه، من اجازه ندارم دست بزنم :پی. بهم گفته جیزه!

  • نشان آتنا

نظرات  (۶۸)

kheyli mamnon.
خیلی ممنون.کارتون درسته
عالی باد همین الان از خوندنش خلاص شدم، واقعا ممنون فقط سوال دارم فصل بعد رو کی میذارید? و اگر امکانش هست جوابدبدی 
مشتاقانه منتظر فصل های بعدی هستم

che ajaaaaaab fasl 4ro tarjome kardid merCCCC dameton garrrrm jizzzzzz daaagh
دستتون درد نکنه فقط ی سوال شما کلاً چند نفرین؟ بعد میشه مشخص کنین کدوم نوشته رو کی نوشته؟
1- نماز و روزه‌تون قبول
2- دستتون درد نکنه به خاطر ترجمه و گذاشتن کتاب
3- ما این ناهماهنگی‌تون رو کاملاً به فال نیک می‌گیریم
4- منم یه چند تا دوست باحال دارم که به جام از این قولای جالب می‌دن اما یاد گرفتم شکر گذار باشم و به قول خودشون گیر شش پیچ ندم ”مهم کاره که باید انجام بشه یه وقت ما قول می‌دیم تو انجام می‌دی یه وقتی هم ما انجام می‌دیم از رو عادت مردم از تو تشکر می‌کنن. پیش میاد دیگه!!“
5- بازم می‌گم همیشه شکر گذار باش یه دفعه دیدی یکی پیدا شد به جای قول مثل یکی از فامیلای ما جات نذر کرد که اگه به خواسته‌ات برسی یک سال تموم تمام روزهای مناسبت مذهبی رو روزه بگیری اعم از تولد یا شهادت ائمه!!
6- ببین باور کن همیشه جای شکر هست مثلاً اگه اون عزیز نذر کرده بود من روز عرفه یا اربعین پیاده برم زیارت کربلا باید چه خاکی رو سرم می‌ریختم؟؟!!
7- بازم می‌گم هم شکر کن هم تشکر این کارتو بهتر از هر چیزی راه می‌ندازه
8- ممنون ازتون و بازم نماز و روزه قبول
ممنوووووووووووون ؛ من این دوستتونو که به ما قول های شادی بخش میده ، ساپورت می کنم!!!!!!!!!!
دمت گرم :)) عالی! مرسی بخاطر فصل چهار!
اززحماتتون ممنونم
  • مهدی رفیعی
  • ممنون
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی از لطفتون ممنون
    ممنون
    متشکر
    خیلی ممنون
    فصل بعد رو کی میذارین؟؟
    ممنون
    mamnon
    دستتون درد نکنه و دمتون گرم.خسته نباشید.فصل 5 رو کی میزارید ممنون.
    Kheyli kheyli kheyli kheyli kheyli kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamnoon!
    ishalla hamkaritoon hamintor edame dashte bashe
  • علیرضا مومیوند
  • خیلی خیلی ممنون.

    فقط دوستان راست گفتن. مشخص کنید کدوم پست رو کی میزاره تا سوءتفاهم پیش نیاد.
    واقعا ممنون چشتون نزنم هااااا !
    ولى سرعتتون خیلى عالیه !!!
    lممنون ازتون بووووووووووووووووووووس
    ممنون
    ممنون از همگی فقط یه سوال فصل ها کی به کی میاد؟
    دمتون گرم متشکرم راستی کسی از فصول انتهایی کتاب دوم خبر نداره ؟
    tnx
    ممنون بابت فصل جدید
    تچکر
  • احمد رضا دادخواه
  • مرسی خیلی گلین به خدا
    آفرین برو رودست شرلوک هومز بزن
    درباره ی فصلم خیلی علی بود هر چی زودتر فصل بعدی بزارین ما بیشتر خوشحال میشیم
    سلام
    ممنون از ترجمه خوبتون
    این فصل واقعا شوک آور تمام شد خیلی خیلی جالب بود و بی صبرانه منتظر فصل پنجم هستم
    (آقا یا خانم علوی عزیز ) با شما موافقم با شما موافقم همیشه باید شکر گزار بود
    به خصوص در مواقع سختی (نذر به جای من)

    مچکر :*
    مرسییییییییییییییییٍ
    مرسی واقعا بابت ترجمه و زحمت هایی که میکشید.
    موفق باشید.
    ممنون + مرسی= ؟
    واو من تازه با این سایت آشنا شدم خیلی ممنون از ترجمه کردن این جلد
    دستتون درد نکنه

    mer30000000000

    خیلی خیلی ممنون واقعا دستتون درد نکنه

    فقط یه سوال فصل پنجم کی منتشر می شه؟


    bebakhshid......nesfe nazarat darmorede ine ke fasle badi key miad....khob javab bedin dige!hame montazeran....chera sarekar mizarin?!
    sepas
    ممنون به وبم بیا و نظر بده بای

    درود

    راستش چند تا خواهش داشتم...

    1-می تونم توی ویراستاری کمک کنم؟

    2-اگه مشکلی نیست می تونم برای کاور فصل ها کمک کنم؟

    ممنون

    خیلی خیلی ممنونم
    امیدوارم با سرعت و به همین خوبی تا اخر کار رو ادامه بدین
    بی صبرانه منتظر فصل بعد هستم
  • عماد فردوسی
  • دمتون گرم.خیلی خفن بود .
     فقط فصل بعدی رو کی میزارین؟
    با این که ترجمه زیاد قوی نیست ولی بازم ممنونم لطفا زود تر فصل 5 روبذارین
    عاااااااااااالی بود ممنون :-*
    ببخشید اما فصل پنجم رو کی می زارید؟ممنونم که حداقل فصل های قبل رو گذاشتین.
    چرا دیگه جواب نمی دی؟؟؟
    ما پیامایی که میزاریم به امید جوابن!!!!!

    واقعا ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون

    مرسسسسسسسسسسسسسسسسی

     مرسی فصل بعد رو کی میذارین لطفا ....
    یه حدود بدین لاقل
    سلام وخیلی ممنون از زحمات شما میشه بگید فصل 5 کی میاد بازم خیلی ممنون وخسته نباشید
    دستتون درد نکنه،خیلی قشنگ بود.امیدوارم فصل بعدیو زودتر بذارید،خداقوت.
  • ست سورنسون
  • با سلام
    من خیلی از شما و سایتتون تشکر میکنم که فصول نشان اتنا رو ترجمه و در اختیار همگان میزارین
    اما اگر سایتتون فعالیت بیشتری انجام بده مثلا اخباری از کتاب ها و این جور چیز هابزاره سایتتون 100 برابر بهتر میشه.
    یه خوا هش دیگه هم دارم اگر میشه زمان قرار دادن فصل ها رو همبزارین ادم تو ذقش میخوره هر دفعه که میاد چیز جدیدی تو سایت نیست
    با تشکر
    ست سورنوسون
    اولین جادو گر سایه خوب
    سلام.کارتون از دفعه ی قبل خیلی خیلی بهتر و روان تر شده. فقط این که طرز بیان شخصیت ها رو کتابی کردین. علاوه براین که اون پرسی که ما می شناسیم اصلا کتابی و لفظ قلم حرف نمی زنه، توی کتاب های قبلی هم اونا عامیانه حرف می زدن.
  • احمد رضا دادخواه
  • سلام مرسی فصل بعد کی می یاد؟
    مرسی
    باتشکر از زحمتتون ولی دیگه کلا ترجمه نمیکنید
    با تشکر از زحمتتون ولی دیگه کلا ترجمه نمیکنید
    خواهشا فصلا رو زودتر بذارید خیلی طول کشیده ها
    کارتون عالیه،مثل همیشه.
    سلام دوستان!
    با تشکر از زحمات شما!
    فصل بعد رو کی میذارین؟؟؟

    سلام
    نماز و روزه‌تون قبول
    یکی از مسئولین وبلاگ رفت دنبال دیگری بگرده ولی انگار همشون متواری شدن
    تو رو خدا یه خبری از خودتون به ما بدید نگرانتونیم
    قبلاً هر سه چهار روز به پست جدید می‌ذاشتید الان مدتهاست خبری ازتون نیست
    راستی چون ممکنه به این زودی هم سر نزنید پیشاپیش عید فطر بر شما مبارک
    واااااای تورو خدا فصل بعدشم بزارین زودتر دیگه 
    میشه بگید هر چند وقت یک بار فصل جدید میزارید؟

    بابت فصل چهارممنون.
    فقط خواهش میکنم سریعتر فصل پنجو بذارید.
    الان دفعه ی هزارمه که من دارم به این سایت سرمیزنم که ببینم فصل بعدی اومده یانه!
    خیلی ممنون
    فصل بعدی کی میاد
    ببخشیدپس فصل5 کی میاد؟
    کی فصل بعد رو دید
    اگه نمیخواید ادامه بدید حداقل بگید
    اگه ممکنه زودتر فصول بعدی رو هم ترجمه کنین و باید بگم که کارتون بیست و عالی و فوق العادس و واقن خسته نباشید داره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی