انتشار فصول نشان آتنا

در این وبلاگ، فصول نشان آتنا ( جلد سوم از قهرمانان المپ ) منتشر می‌شود.

آخرین مطالب
جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

انتشار فصل سوم

سلام


خب اینم از فصل ۳ با مشقات فراوان!


دوستم که فصلا رو می‌ذاره نمی‌تونست بذاره. من منتظرش موندم ولی نشد دیگه. بعد خودم با اینترنت داغونم مجبور شدم آپ کنم. فکر کنم یک ساعتی طول کشید تا آپ شد. تازه مجبور شدم کاوری که رز سبز زده بود رو کلی سایزش رو کم کنم که سبک بشه.


از اون قالب قبلی هم نمی‌تونستم استفاده کنم چون اصلا بهم نداده بودش!


خب دیگه برین بخونین انقدر غرغر نکنین.


فصل سوم


خدانگهدارتون
  • نشان آتنا

نظرات  (۶۱)

خیلی خیلی ممنون
واقعا ممنون. دست گلتون درد نکنه. امروز سی بار سر زدم و بالاخره گذاشتین.
تشکر
مرســـــــــی!!!
خیلی خیلی ممنون ازتون
lممنون خیلی منتظر این فصل بودم خسته نباشید
خیلی ممنون از پنجشنبه منتظرش بودم.خسته نباشی

واقعا ممنون خیلی ترججه ی خوبی بود به نظرم کمی روان تر از دووقسمت قبلی بود.

بازم تشکر

ممنون ممنون!

دیالوگا به صورت محاوره باشن بهتر نیست؟!
ایووووووولللللللللللللل
ممنونم به خاطر فصل جدید امیدوارم به همین سرعت فصل بدید
مرسی ممنونم که با تمام سختی ها باز هم فصول جدید رو قرار میدید.
باز هم ممنون ...
موفق باشید.
 ممنون.خیلى زحمت کشیدید !
ممنون دوست عزیز 
Mer30
خیلى ممنون و لطفا زمان انتشار فصل بعدى رو اعلام کنید
واقعا دستمریزاد مشتاقانه منتظر فصل های بعدی هستم
خیلی ممنون
با تشکر از شما دوست عزیز که با ترجمه ی زیبایتان به فرهنگ کتابخوانی ژانر فانتزی کمک فراوانی کردید  بازهم تشکر
مرسی ممنون
ممنون
ولی فصل بعدی رو زود تر از این بزارید
موردم اینقدر منتظر موندم.
خیلی ممنون متشکرم D:
ممنون .خسته نباشید

خیلی مرسی

واقعا ممنون !
خسته نباشید !
امیدوارم بقیه فصل ها هم به همین سرعت ترجمه بشه !
  • مهدی رفیعی
  • ممنون دوست عزیز خیلی متشکرم
  • آلیس کالن
  • خیلی خیلی ممنونم به خاطر فصل جدید. و می خواستم بپرسم که فصل بعد رو چه زمانی قرار میدین؟؟؟؟ با تشکر از ترجمه خوب و عالیتون.
  • arash dadgarnejad
  • دمت گرم
    فوق العاده این

    خیلی ممنون
    سلام خسته نباشید فصل بعدی رو کی میذارین اونم این جوری تاخیر داره
    مرسی از این که با این مشکلات به فکر ما بودین
    واقعا ممنونم...
    دست همگی درد نکنه
    خسته نباشید دوستان...
    امیدوارم موفق باشین و همینطور با انرژی دنبال کنینن کار رو...
    بازم ممنونم
    به خاطرزحمات بسیاری که میکشیداز شما و دوستانتون ممنونم
    خیلی ممنون بابت ترجمه سریعتون همیشه موفق باشید
    دمتون جییییز
    واقعا ممنونم فقط فصل 4 کیمی آد
    مرسی،دستتون هم درد نکنه، باید عالی باشه.
    ببخشید اطلاع ندادید که فصل بعد کی منتشر میشه از زحماتتون ممنونم
       درود                                                                                                خیلی خیلی ممنون بابت ترجمه عالی این فصل                                             فصل بعدی رو کی میذارین؟                                                                   خسته نباشید.
    یک دنیا ممنون

    مرسی خیییلی ممنون
    ممنون
    kheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamnoooooooooooooon!
    age bedoonin cheghad montazer boodam!!!khoda kheyretoon bede
    kheyli mamnon.ishala fasle baadi key montasher mishe?mishe y tarikh elam konid?bazam mamnon
    سلام آقا دست شما درد نکنه خیلی زحمت کشیدین
    لطفا بگید فصل بعدی کی آپلود میشه
    عزیز خیلیییییییییییی ممنون

    فصل بعدی کی میاد؟
    بسیار ممنون
    kheilyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy mer30

    fasl ba'd ro key mizarid???????????????????????????????????/
    dorood
    khaste nabashin.....ye khahesh dashtam...age baratoon moshkeli nist mishe be soorate mohaverei tarjome konin?akhe mokalemeha ham ketabi tarjome shode oontory samimitare........dastetoon dard nakone
    mishe begin fasle bad key montasher mishe???
    مرسی میگم میشه فصلای بعدی کمتر کتابی باشه؟محاوره باحال تره.بازم ممنون
    mercy
  • مهدی رفیعی
  • زمان انتشار فصل 4 رو اگه بگید ممنون میشم
    مرسى 
    ووواییی این کاور خیلی بهتر از قبلیه
    همیشه این جوری بزارین
    دستتون درد نکنه  ولی ترجمه خیلی روون نبود و غلط املایی و تلفظی هم داشت 
    آلیسونئوس؟؟؟! منظور آلکیانئوسه دیگه نه؟ دوستان در کنار تشکراتتون نقد هم بکنید روند ترجمه رو کسی که بازخواستتون نمیکنه، میکنه؟ من خودمم چند فصلی رو ترجمه میکنم دوست دارم انتقادا رو من از همه بیشتر باشه مترجم همیشه باید کارش رو به بهبود باشه. 
    بازم ممنون.
    merccccc az zahmat faravonetooon fasl 4 zodtar bedid kheiliii mintazeresham vaghan dasteton dard nakone kheili khob tarjome shode mercc merccc mercccc
    خـــــــــــــــــــیلی ممنون
    ایول 
    هر مدلی که بخوام تشکر کنم ، تکرار نظر دوستان میشه و کافی هم نخواهد بود ولی بهرحال ، شما فوق العاده این ، بینهایت ممنوووووووووووووووووووووون
    واقعا از ترجمه ممنون،مطمئنن کار سختی،بازم بسیار متشکرم.
    نماز و روزتون قبول و انشاالله در کار هاتون موفق باشید.
    سلام دوست عزیز فصل بعدی رو کی میذارین؟
    سلام
    تازه با این ترجمه آشنا شدم
    امیدوارم تا پایان با تلاش ادامه بدی
    کامل شد من هم میام میخونم
    خودتون میدونید که انتظار برای فصل چقدر سخته
    mamnonam...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی